Monday, April 17, 2017

Tertayang ‘Bebird’ Aliff Syukri dikecam



MUNGKIN tak semua kebahagiaan perlu diabadikan menerusi perkongsian di laman sosial, apatah lagi jika anda seorang yang terkenal dan mempunyai ramai followers.

Lebih-lebih lagi jika anda Dato’ Aliff Syukri, pengasas produk D’Herbs dan personaliti media sosial yang gila-gila dan ‘sempoi’.

Namun, bukan semua orang senang duduk dengan perkongsiannya, malah dikecam hebat pula kali ini gara-gara video pendek dirinya menari dalam keadaan tuala yang basah.

Dalam video itu, dikatakan bentuk kemaluannya terserlah dan ini mengundang kritikan daripada netizen yang berpendapat tindakannya itu kurang sesuai dikongsikan di laman sosial lebih lebih lagi dia baru pulang dari umrah.

Bagaimanapun, ada juga yang meninggalkan komen yang ‘murni-murni’ dengan menyatakan bahawa gelagat beliau menari-nari bersama isterinya nampak sangat romantis.

Dalam video itu juga Aliff Syukri menyatakan bahawa isterinya sentiasa serius dan beliau hanya mahu isterinya berseronok sekali-sekala.

Ini bukanlah kali pertama bentuk kemaluan Aliff terserlah. Sebelum ini, netizen telah mengecam dirinya kerana jubah yang dipakai terlalu nipis sehingga menampakkan ‘bayangan’ yang tak sepatutnya itu.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...