Monday, July 1, 2013

Shah Jaszle dan tunang rancang kahwin lari?




1 Jul – Kontroversi melibatkan Shah Jaszle nampaknya terus menjadi bualan ramai. Walaupun pertunangannya bersama Redzwani Puteri telah diputuskan oleh pihak keluarga perempuan pada 10 Jun lalu, pasangan ini dikatakan tetap baik dan ingin meneruskan perhubungan tersebut.
Dipetik daripada laporan Berita Harian semalam, pelakon drama "Asmara" ini menjelaskan dia masih mencintai pelajar jurusan perubatan itu dan bertekad untuk kahwin lari jika usaha untuk meredakan kemarahan keluarga Puteri tidak berhasil.
"Apa masalahnya sekalipun jika kami kahwin lari! Saya akan terus pujuk keluarga Puteri terima saya. Kahwin lari adalah pilihan terakhir walaupun saya tidak mahu perkara itu terjadi.
Shah turut memberitahu, selepas kejadian khalwat tersebut, Puteri sering bersamanya dan menemani di lokasi penggambaran jika tiada kelas.

BACA:
Shah Jaszle dan Redzwani Puteri tetap mahu berkahwin

Keluarga Redzwani Puteri sahkan pertunangan putus
Farah: 'Shah Jaszle ingin menutup kecurangannya'
Adakah Shah Jaszle dan Redzwani Puteri sudah putus tunang?
Redzwani Puteri: 'Saya serahkan kepada Shah untuk selesaikan'
Shah Jaszle: 'Wanita itu ingin putuskan hubungan saya dengan tunang'

Sementara itu, abang kepada Puteri, Redzwan Najib pula memberitahu bapa mereka akan mengambil langkah untuk 'mengurung' adiknya itu sekiranya dia masih berkeras untuk menjalinkan hubungan dengan Shah.
"Saya dan keluarga dah cuba menghalang Puteri meneruskan perhubungan dengan Shah, tapi nampaknya tidak berkesan.
"Saya dah tak larat nak nasihatkan Puteri. Ayah pula memang halang habis-habisan hubungan Puteri bersama Shah selepas membaca laporan daripada JAIS.
"Namun Puteri pernah berjanji dengan emak, dia memang akan tinggalkan Shah. Namun beri beliau sedikit masa. Katanya, bukan senang nak hilangkan perasaan cinta itu, tapi yang berlaku sebaliknya," kata Najib.
Pada 16 Mei lalu, Shah, 25, telah ditangkap khalwat bersama seorang wanita bernama Farah Nurizzati Salleh, 21, di sebuah rumah di Pangsapuri Taman Sri Subang oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) kira-kira jam 3.30 pagi.
Farah yang merupakan pelakon sambilan dan bekas kakitangan sebuah bank komersial mendakwa dia dan Shah mempunyai hubungan istimewa, tetapi dakwaan tersebut dinafikan oleh aktor tersebut.

Sumber : yahoo news

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...