Friday, April 11, 2014

Fahrin Ahmad Terima Gambar Separuh Boleng Dari Kaum Stor Kunyit

Mencecah usia 35 tahun, pelakon dan pengacara Fahrin Ahmad mengesahkan dia masih solo dan tidak menjalinkan sebarang hubungan istimewa dengan mana-mana wanita.

Bercakap kepada sebuah akhbar, Fahrin menyatakan bahawa kegagalan cinta terdahulu sedikit memberi kesan terhadap perancangannya untuk berkahwin. Namun dirinya selesa dengan kehidupan yang dilalui serta fokus kepada bidang kerjaya yang diceburinya sekarang.




Fahrin Ahmad mengakui tentang timbulnya persepsi segelintir pihak yang beranggapan bahawa dia lebih meminati kaum sejenis memandangkan status bujangnya itu.

Katanya, kalau ada yang cuba melabelkan sebegitu (gay), dia cuma boleh katakan bahawa ia merupakan satu perkara yang sangat mengarut.

Malah pelakon bertubuh sasa ini tidak menafikan yang dia pernah didekati oleh golongan lelaki yang meminati kaum sejenis.

“Tidak dinafikan yang perkara itu memang pernah berlaku sebelum ini, malah lebih teruk lagi ada yang menghantar gambar separuh bogel kepada saya menerusi aplikasi WhatsApp.

Saya ini bukanlah jenis yang suka memilih kawan dan tidak kisah untuk berkawan dengan sesiapa sahaja tetapi kalau ada yang melakukan perbuatan melampau sebegitu, sudah tentu saya akan menjauhkan diri”, katanya.

Sumber

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...