Thursday, June 20, 2013

Kerja di Rumah

bisness-dari-rumah-tanpa-modal

As salam & salam sejahtera,
Teknik Rahsia kerja di rumah ini akan memberikan anda kerjaya yang “Rock Solid” dan dapat memberikan pendapatan yang jauh lebih tinggi daripada kelayakan akedemik anda walaupun anda mempunyai “ZERO” pengetahuan tentang IT!

Bagaimana teknik rahsia kerja di rumah ini dapat membantu anda mencapai pendapatan 5 angka dan lebih sebulan? Tahukah anda 400,000 orang menggangur sehingga jun 2011?
Malah, pada Ogos 2012, seramai 347,200 orang masih lagi menganggur pada kadar 2.7 peratus berdasarkan data daripada Jabatan Tanaga Kerja. Malah statistik dari Jabatan Perangkaan menunjukkan jumlah siswazah yang menganggur di negara ini adalah seramai 76,200 orangdisebabkan tidak memiliki kemahiran untuk mencari pekerjaan. “Patut la saya susah nak cari kerja, saya terpaksa bersaing dengan terlalu ramai graduate..”

Inilah masanya untuk anda membina kerjaya anda sendiri tanpa perlu menunggu bulan untuk jatuh keriba. Peluang ini tidak datang sekali. Jika anda kerja sekalipun, belum tentu anda akan mendapat kerjaya yang dapat memberikan anda gaji RM 5,000 keatas bukan?

Kata Pengarah Kanan Bahagian Pembangunan Eksport Matrade, Datuk Dzulkifli Mahmud “Kini, katanya, bilangan syarikat yang mempunyai laman web masih lagi kecil kerana hanya 100,000 daripada lebih 700,000 syarikat PKS di negara ini yang mempunyai laman web.”

Ini bermakna peluang untuk anda mendapatkan pelanggan sangatlah luas. Bayangkan, hanya  1/7 daripada syarikat PKS sahaja yang memiliki laman web. Jika anda boleh sasarkan untuk mendapat hanya 1% daripada jumlah syarikat PKS yang masih tidak memiliki laman web, 6000 syarikat bolehmenjadi pelanggan anda.

Ini peluang anda untuk memiliki kerjaya yang hebat dengan hanya kerja di rumah. Bacalah peluang ini sampai habis untuk mengetahui apakah yang telah tersedia untuk anda.

Bagaimana Jika Saya Tidak Mahir Didalam IT?
Jangan risau, saya sudah sediakan segalanya untuk anda dari A-Z. Sebab itulah saya memanggil pakej kursus kerja di rumah ini sebagai “Business In The Box”. Ia mengandungi setiap aspek didalam perniagaan IT Consultant yang boleh diikuti oleh setiap orang walaupun anda tidak mahir menggunakan komputer.

Bukankah Membina Laman Web Ini Sangat Susah?
Mungkin pada 5 tahun lepas, proses pembinaan laman web sangat memenatkan. Saya sendiri terpaksa bersusah payah untuk mempelajari PHP, HTTP dan FTP melalui perisian Dreamwever dan Filezilla pada awal-awal penglibatan saya didalam IT Consultancy.

Namun sejak kehadiran WordPress, proses pembinaan laman web sangat mudah dan cepat. Sebab itulah saya yakin bahawa jika anda tidak mahir IT pun boleh menjalankan perniagaan ini.
Sebelum saya pergi lebih lanjut kepada penerangan mengenai kursus ini, saya ingin menerangkan mengapakah kami di sini ini sanggup untuk mendedahkan segala rahsia perniagaan kami kepada anda?
Jawapannya adalah mudah sahaja. Kami sudah mencapai tahap yang tinggi dan pelanggan kami biasanya adalah syarikat-syarikat besar. Namun, masih banyak syarikat-syarikat kecil dan sederhana yang memerlukan bantuan untuk membantu mereka meningkatkan keuntungan perniagaan mereka.

Oleh itu, kami ingin berkongsi ilmu ini supaya anda dapat membantu mereka dan pada masa yang sama menjana pendapatan yang lumayan. Saya yakin yang Teknik Rahsia Kerja di rumah ini dapat mengubah kehidupan anda dan anda akan terus menjana pendapatan berterusan.


Klik di sini ~~> KERJA Di RUMAH

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...